کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317887 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی های سال 2016 ارزانتر و کمی هوشمند تر خواهند بود

در سالی که گذشت در دنیای گوشی های هوشمند تغییراتی بوجود آمد. پیشرفت در فناوری که گوشی شما هم جزئی از آن است غیر قابل انکار است. اما اکنون هیجان زده ایم که بدانیم در سال 2016 چه گوشی هایی عرضه خواهند شد.


به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ بله ما شاهد دوربین های با حساسیت بالاتر و نمایشگر های با رزولوشن بیشتر خواهیم بود. حسگر های جالب تری را می بینیم که فقط بعضی از ما آنها را بکار خواهیم برد و اسکنر های زیست شناسی که در هرجا و هر زمان که بخواهید می توانید از آن ها استفاده کنید. همه اینها را زمانی تجربه خواهید کرد که پول بیشتری بپردازید و یک گوشی جدید بخرید، اما آنچه اکنون مرا هیجان زده کرده روشی ست که گوشی ها بر اساس آن تغییر می کنند، و اینکه بعد از خریدن چنین گوشی هایی شما چه کاری انجام می دهید.

تولید کنندگان گوشی بیشتر، کوچک و بزرگ

سالی که گذشت به اندازه دو سال فشرده در بازار آمریکا فناوری های جدید در محصولات جدید را به همراه داشت. کمپانی های حمل و نقل این محصولات به قیمت گذاری ادامه داده و برنامه های پرداختی بدون جریمه کردن مشتریان به منظور پیشی گرفتن از رقبا و حتی گاه اِعمال تخفیف هایی در نظر گرفتند. بخصوص Apple برای کنترل این کمپانی های حمل و نقل با یک برنامه ارتقای رتبه به مقابله برخواست و طبق این برنامه هر ساله به مشتریان خود در صورت خرید گوشی از خود کمپانی و نه از هیچ یک از کمپانی های واسطه، یک آیفون جدید هم به آنان می فروشد (با اینحال Apple همچنان با شرکت های حمل و نقل در سراسر دنیا مشارکت می کند).

اگر این فکر برایتان خسته کننده و غیر جذاب است، چرا که در کشور ما امکان دسترسی مستقیم به کمپانی Apple و خرید از آن وجود ندارد، این پیشرفت ها و امکانات فروش می تواند مزایایی هم برای ما داشته باشد. یکی از کارآمد ترین بازارهای جهان را در نظر بگیرید، خواهید دید که محیطی خلق می کند که برندهای تجاری نا شناس تر (مانند Huawei، OnePlus، Nextbit Robin و Ubik Uno) بتوانند طراحی ها و ایده های خود را روی گوشی هایی که در تمام جهان میفروشند امتحان کنند.

شاید نتوانیم محصول بعدی سامسونگ را بلافاصله و سریع ببینیم (از زمان معرفی محصول تا رونمایی آن فاصله زمانی وجود دارد)، اما شاهد افزایش روزانه گزینه های خوب برای خریداران گوشی خواهیم بود، خصوصاً طرفداران اندروید.

ساخت بهترین گوشی بعدی

تولید کنندگان گوشی که محصولات خود را مستقیماً به خریداران می فروشند و هزینه تبلیغات را پایین نگه می دارند نیز می توانند باز هم با قیمت پایینتری محصولات را بفروشند. به تازگی تغییر موضع جنگ از گرانترین مدل ها مانند Samsung Galaxy S6 Edge+ (و خانواده اش) تا ارزانترین محصولات مانند Google Nexus 6P، Motorola Moto X Pure Edition/Style و Sony Xperia Z5 Compact را شاهد بوده ایم.

در سال 2016، این جنگ شدید تر خواهد شد، نه فقط برای گوشی های رده بالا، بلکه حتی برای گوشی هایی که اقتصادی هستند، دستگاه هایی که از نظر کیفیت با محصولات رده بالای گران قیمت برابری و رقابت می کنند، اما قیمت کمتری دارند.

دلایل خوبی برای این شدت گرفتن وجود دارد. اول و مهم تر از همه، به این دلیل که کیفیت سخت افزار داخلی محصول مانند دوربین و پردازنده رو به ارتقا و افزایش است، هرچند به اندازه پرچمدار ها نمی شود، چرا که قیمت این اجزا قرار است کمتر باشد. بنابراین اگر تولید کنندگان دوربین امسال را روی گوشی های سال آینده بگذارند، باز هم تصاویری با کیفیت بالا خواهد گرفت که با وجود قیمت پایین تر، کار با آن و به اشتراک گذاری تصاویر برایتان لذتبخش خواهد بود.

گوشی شما ریموت زندگی شما ست!

گوشی شما در سال 2016 حتی بیش از الآن به عنوان کنترل از راه دور زندگی شما عمل خواهد کرد. شما این دوربین را در حال حاضر به عنوان یک دوربین و ابزاری برای برقراری ارتباطات و سرگرمی بکار می برید. با ادامه خرید برنامه ها و لوازم جانبی متعدد، یا رفتن به اعماق دنیای شگفت انگیز حقیقت مجازی (Google Cardboard و Samsung Gear VR را جستجو کنید)، گوشی شما عاملی واحد کننده می شود که درب ریموت را باز می کند و جهانی جدید را برای شما ممکن می سازد.

به عنوان مثال، شما به برنامه های گوشی خود بیشتر تکیه خواهید کرد تا درب پارکینگتان را بیشتر بکشد و میزان صرفه جویی و مصرف انرژی منزلتان را نظارت کند، مشابه آن، ممکن است اخیراً برنامه ای را استفاده کرده باشید تا مصرف داده ماهانه خود را دنبال کنید. حالت های نوردهی مانند Philips Hue، دوربین های امنیتی، کاربردهای باغداری هوشمند (مانند Samsung Smart Things 2.0) همگی در گوشی هوشمند به عنوان ابزار اصلی برای تنظیمات بکار می روند.

برای نصب و راه اندازی حقیقت مجازی که صفحه نمایش، پردازنده و باتری گوشی شما آن را بکار می برد تا تجربه های مجازی را به شما عرضه کند، و برای برنامه های خود انگیخته ای مانند در باز کن هوشمند و دنبال کردن سلامت اتومبیلتان نیز شرایط یکسان است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29670 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: نه صبح تاریخ خبر: 1394/10/05 تعداد مشاهده: 1567
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر